Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

w związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO), w dbałości o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych wskazujemy, iż wdrożyliśmy wszelkie organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa wynikające z RODO. W celu zapoznania Państwa z celami i sposobami przetwarzania Państwa danych osobowych, poniżej przesyłamy klauzulę informacyjną i uprzejmie prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

Informujemy iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Raeda Logistics Sp. z o. o. z siedzibą w Suchym Lesie (62-002) ul. Wiązowa 1C/2 , NIP 9721270639, REGON 366484514.
  2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą Pracownicy Spółki w celu wykonywania obowiązków służbowych oraz instytucje upoważnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa o ile jest to niezbędne dla realizacji zawartych umów, zleceń transportowych bądź prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizowania spedycji i transportu krajowego oraz międzynarodowego, przy czym informujemy iż wykonywanie zleceń transportowych otrzymanych od naszych klientów następuje często za pośrednictwem podwykonawców.
  4. Istnieje możliwość iż dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego z obszaru Unii Europejskiej oraz spoza Unii Europejskiej, oczywiście zapewniając przy tym ochronę danych osobowych zagwarantowaną w rozporządzeniu.
  5. Celem przetwarzania Państwa danych są prawnie uzasadnione interesy Administratora takie jak :
    • Zawarcie i wykonywanie umów lub innych łączących administratora z Państwem stosunków prawnych
    • Badanie zapotrzebowania na usługi ,jakie oferujemy klientom- ponieważ przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu- art.6 ust.1 lit.f RODO.
    • Dochodzenie roszczeń lub ochrona przed nami - ponieważ przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu- art.6 ust.1 lit.f RODO.
    • Ponadto dane osobowe przetwarzane są również przez potencjalne podmioty świadczące usługi z zakresu :
      1. obsługa księgowo-finansowa
      2. obsługa kadrowa
      3. obsługa i monitorowanie czasu pracy kierowców
      4. obsługa prawna i windykacyjna
      5. obsługa korespondencji
      6. obsługa informatyczna
  6. Państwa dane osobowe mogą być przechowywane przez okres trwania umowy lub zlecenia transportowego oraz niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w  każdym momencie cofnięta.
  7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści dotyczących danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych. Realizacja wymienionych powyżej praw może być ograniczona innymi przepisami prawa.
  8. Jeżeli w Państwa opinii przetwarzanie danych osobowych następuje niezgodnie z przepisami RODO przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek są niezbędne do realizacji zleceń spedycyjnych bądź umów łączących z Administratorem. Ich  niepodanie lub nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia realizację zlecenia i kontynuowanie współpracy z Państwem.
  10. Administrator Danych Osobowych powołał Pełnomocnika do spraw ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować pod podanym adresem e-mail rodo@raeda-logistics.pl Pełnomocnik nie jest inspektorem ochrony danych osobowych w rozumieniu RODO.
  11. Informujemy również iż:
    • w celu zapewnienia jak największego komfortu korzystania z naszej strony internetowej, podczas jej przeglądania, na Państwa urządzeniu zapisywane są niewielkie pliki, tzw. cookie. Pliki te umożliwiają dostosowanie zawartości serwisu do Państwa potrzeb i zainteresowań. Dzięki zapisaniu ich na Państwa urządzeniu możliwe jest m. in. wyświetlanie strony w sposób najodpowiedniejszy dla określonego użytkownika. Pliki cookie umożliwiają nam zbieranie danych statystycznych, dzięki którym rozwijamy witrynę zgodnie z preferencjami naszych użytkowników.
    • użytkownik może samodzielnie w dowolnym momencie zablokować bądź ograniczyć możliwość zapisania plików cookie na swoim urządzeniu, jednak istnieje ryzyko, że ta operacja utrudni korzystanie z witryny.

Czym są pliki "cookies"?

Poprzez pliki "cookies" należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. "Cookies" zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików "cookies"?

Pliki "cookies" używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików "cookies" używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików "cookies" – "sesyjne" oraz "stałe". Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki "cookies" wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki "cookies" zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików "cookies" mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików "cookies"

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików "cookies" na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików "cookies" w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies" dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików "cookies", może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie strony internetowej.